Saker jag har köpt under dom närmasta dagarna.

Där e lite dålig bild på små saker jag har köpt. 
Sött mobilsmycke ^^
Sen har jag pysslat om min mobil! ^-^~ 

 

______________________________________________________________________________________

Off topic; Just nu lyssnar jag på An cafe och försöker hålla mig lite vaken (fast jag e väldigt trött).
Igår var jag med en vän på stan och då köpte jag lite av sakerna jag köpte, det e sämst att dom dagarna jag var hemma så var det f1 varmt ute osv. och folk sola och sånt (fast jag tycker inte om att sola .__. )
Och sen när jag ska ut då är kalt och blåsigt -.-' fuuu sverige.
Aja nu ska jag väl hitta på något.....gaaaaah det finns ju inget. Jag tror att jag går o dör det e säkert roligare.
Hej! då! 

Nyappy~  

Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se