Vad tycker ni om min gigantiska bulle?


Just nu sitter jag och äter min gigantiska bulle :D sooft~ 
Den e gigantisk för mig iaf...
______________________________________________________________________
Jag vill hittanågot att göra men  det får inte ingå i något socialt som fb,msn.
...
Jag vill göra min header men jag har typ inga bilder att ha till den...
kul liv iknow
Jag sitter och lyssnar nyan cat non-stop, men det gör ju inte saken bättre.
Jag får seriösa damp mitt minneskort till mobilen den vill ju inte "acceptera" något jag laddar ner till den -.-'
Förlåt om det här är otroligt ointressant menär mitt liv (under loven iaf *host*)
LILA MJUKIS BYXOR OCH GLITTER!
ahmen det där var ju normalt.
Aja ... (jag måste börja sluta "säga" aja det stör jag mig på...vrf skriver jag det då?...)
Laaaaaastbil dig ! :D (det betyder "vi ses senare" ;) )
Ps.Jag vet att du gillade "mönstret", och om du inte gör det DU MÅSTE DET TOG MIG EN STUND FAKTIST! :D


Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se