2 läppstift

Hejhej!

Idag har det vart en ganska lung dag  
Vi har bara haft 2 lektioner(Slöjd & Engelska)och så fick vi sluta 45min tidigare (yey)
Sen efter skolan så gick jag snabbt till stan för att titta lite runt, hittade ett läppstift som jag gillade men det fanns bara i tester och inte "köpbar" sen så frågade jag om lite hjälp,så fick jag det och kvinnan som hjälpte mig var jätte trevlig hon sa att om jag köpte en annan sort så kan jag lägga till den här till dig^^''. Så jag köpte den ena och fick den andra.
Viva la diva - 53 Nude beige (färgen är lite som vanliga "läppfärgen")
 (Färgen är lite peach/hudfärg)
 
Sen struntade jag i tennis träningen för att jag var alldeles för trött. 

Jag idag!


Aja men nu ska jag mysa med Tokyo Mew Mew och lite vit choklad (det skulle ha vart bättre om den var vit xD)
hihihi

Aja men vi ses ^^'

//Saori

Kommentarer
Postat av: belinda =3

var gärna med i min tävling! där man kan vinna ett smycke gort av mig där du kan bestämma hur den ska se ut förutom en ring (har inga ringar just nu :() men mer information finns i detta inlägg: http://bellipersson.blogg.se/2011/february/tavling-o.html#comment snälla va med! :)



kram<3

2011-02-25 @ 22:29:44
URL: http://bellipersson.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se