Sophia/Saori

Hejhej!
Mitt namn är Sophia. Jag är en glad och Asien fixerad tjej på 12år.
Mina intressen är, att vara med mina vänner, Asien/Japan,Musik och Tennis.^^''
Min blogg heter KawaiiSaori, kawaii vet nästan alla vad det är (annars om ni inte vet så betyder det "söt/gullig" på japanska) och Saori är mitt japanska smeknamn. Om ni har några frågor elr vill veta mer om mig så kan ni bara läsa "Om mig" elr kommentera så svarar jag så fort jag kan.

Till er som föjlde min andra blogg!
Just nu håller jag på med att fixa till bloggen osv.
Varför jag bytte till den här bloggen var p.g.a att jag var trött på namnet "iloveuyouloveme" det låter bara så udda så jag blev less på det. >.<
Så nu heter jag KawaiiSaori ^^'' tyvärr vet jag inte hur man flyttar över arkivet till denna blogg, men om jag visste så skulle jag. Jag kommer inte ta bort den andra bloggen, den kommer fortfarande vara kvar, men jag kommer inte blogga på den mer.
Det här e mitt sätt att säga "välkommen" till KawaiiSaori's blogg.
(bloggens första bild hehehe xd)
//Saori

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Allt bra med dej idag??



Btw så är vinnaren av dagens sweetie utsedd :D

kika in och se om just du vann :b

2011-02-19 @ 13:53:57
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Emma - EmpasLiv.blogg.se

Vem gjorde din design?

2011-02-21 @ 21:36:57
URL: http://empasliv.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se