Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

 (haha mobba inte!)
Jag lovar att det är inte 100% på att det kommer att vara intressant ^^

1.Jag blir sällan kallad Sophia.
2.Jag är väldigt naiv.
3.Jag har ett stort intresse för söta saker
4.Jag är oftast glad
5.Jag är gift med Ebba Wall
6.Jag spelar tennis i fritiden
7.Min bästa vän är Isabelle 
8.Jag spenderar oftas min tid vid datorn
9.Jag litar på folk oftas
10.Jag lyssnar aldrig på amerikans musik (...längre)
11.2010 var en av mina värsta år
12.Jag gillar mer att lyssna på JRock än Jpop {hihi]
13.Jag brukar dagdrömma i bussar (så ibland glömmer jag bort att trycka på knappen för att kliva av >.<)
14.Jag älskar mina vänner  
15.Jag hatar när man får mixade känlor från en person ;=.=

Mata ne!

(jag vet att det står att bilden togs kl;14:50 men jag orkar lixom inte ta en ny)

//Saori

Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se