Effektiva reklamer

Jag undrar en sak, är det bara jag eller är det så att dom svenska reklamerna är väldigt tråkiga  

Oftast på youtube så hittar jag massor koreanska och japanska reklamer som är väldigt effektiva och roliga.
Jag tror att om jag bodde i japan t.ex så skulle jag inte gå i från tv;n när det är reklamavbrott

Men här är dom bästa reklamerna enligt mig! (Istället för att blanda så börjar jag med dom koreanska)


Bigbang - Ice cream (en mobil)

Hahahaha
Bananmjölk? XD

Så sööööt
Bananmjölk igen ^^

Hye Kyo - Glass

Japanska reklamerna ( jag gillar dom mest)



Man måste bara älska dom ^^

Kommentera vad ni tycker om dom svenska reklamerna elr vad ni tycker om dom utländska?

Mate ne

//Saori

Kommentarer
Postat av: ミネア

Haha, verkligen ALLA reklmer i japan är roliga :D

2011-03-07 @ 19:57:04
URL: http://mineayumi.blogg.se/?tmp=101853

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se