Pray for Japan

Jag kan inte sluta tänka på alla i Japan just nu, det är otroligt att samma tid som jag kanske har en lektion så är det någon som är ner begravd i nerrasade hus och byggnader.

Det sårar mig att det finns folk som förlorar sina föräldar/vänner och släktingar.
Det är otroligt att det finns folk som inte bryr sig ett skit om det, bara är så hilma egoistiska och bara tänker på sig själva.

Jag har tänkt att donera (jag vet att det är ett väldigt litet sätt att hjälpa till med det är iallafall något).
Om ni vill också donera pengar till Japan så kan ni göra det via sms.

SMS:a AKUT JAPAN
Till;         72900
Då donerar du 100 kronor.
Dom som jag vet som har vart hjälpsamma mot den är katastrofen och brytt sig är FokiKokorochan och några fler bloggare.
Och på Youtube så har Shane Dawsson ,BubzBeauty , OlgaKay, och Manwomanfilm  .

Ni kanske förstår just nu hur mycket jag älskar Japan. Något jag kan inte förstå är hur patetiska liv vi kan ha som t.ex ;
Ahh! Jag bröt min nagel. Eller ; Åhh neej jag missar bussen nu måste jag vänta 5 minuter till nästa. 

  

Hjälp dom som behöver!

//Saori

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: jag tror nog att de flesta tänker på dom i Japan, iaf hoppas jag det<3 men många kanske inte har råd att skänka pengar eller är allt för upptagna i sin egen vardag.. visst är det synd att det är så, men vi som vill och kan, får helt enkelt göra vårt bästa :) <3



kramar<3

/kokorochan

2011-03-14 @ 21:55:28
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: ミネア

Håller med! Alla som kan bör hjälpa till!

2011-03-15 @ 16:20:34
URL: http://mineayumi.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se