Friday friday got to get down on friday~

Hatar att den där låten har fastnat på mig ><

~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~ o ~
Tänkte nyss på att jag kunde bara göra en och sen kopiera till flera ... -.-

Ähh skitsamma, hur som helst idag har min feber gått upp yeeeey så kul för mig -.-

Nu till lite bättre saker, idag gick jag en liten runda på stan för att jag trodde att det skulle kanske få mig lite friskare men neeeeeeeeeeeeej Ò.Ó.

Jag köpte iallafall löshår (inte jätte mkt för att få längre hår mer som några slingor eftersom att den var blond/röd)

Sen när jag kom hem så beställde jag hem Goku Tama Rock Cafe - An Cafe ^-^. 
Jag hade tänkt mig att köpa Magnya Carta fast sen ångrade jag mig eftersom den andra hade dvd extra också ;)
Just nu laddar jag ner en video som kanske kommer upp på bloggen, vi får se. Jag har massa videos som jag gör men laddar aldrig upp eftersom att jag ser helt werid på dom.

Men nu måste jag fixa några saker.

Nyappy~


Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se