Grooveshark FTW!

Hejhej, jag vet att jag har inte blogga på länge men jag har inte orkat bara.

____________________________________________________________________

Igår var det ju fredag den 13 och så klart måste det hända mig något.
Jag fick en allergireaktion av någon godis vet inte exakt vilken men någon iallafall.
Men annars har det vart ganska bra för mig.

Jag har färgat mitt hår mer rosa i veckan oxå, det var så lite innan så jag färga hela underhåret rosa ;)

Bjuder på en bild så ni får se.


Jag vet att det ser lite rött på bilden men det är mörkrosa i verkligheten.

Aja men vi ses senare
och för er som får damp på Spotify nu så tycker jag att ni ska börja använda Grooveshark det e 100gg bättre än spotify...enligt mig iallafall. 8]

See yaaaaa~


Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se