Jag har ett kul liv.

Hejhej

Just nu sitter jag och bara tittar runt på några videos.

Jag kom förbi Kyuu BondS filmen fast med falsk text och jag höll på att dö av garv (ja jag vet att det kan vara för att jag har jätte dåligt humor, men ändå)
Fast det fanns bara första delen :/, så jag tittade orginalet istället och den påminde jätte mycket om Nana. Först märkte jag inte det men sen såg jag att några hade kommenterat det och så märkte jag.
Jag vet att för dig som läser detta tycker att det är väldigt...ointressant (jag tänkte skriva tråkigt men men)

Eftersom jag vet att nästan alla har söndagsångest och sånt så lägger jag upp några random videos.
(och ja, jag vet att det blev lite för stora videos på dom andra jag la upp men jag orkar inte fixa det. sry)


HAHAHAHHAHAHAHAHAH förlåt för min otroligt dåliga humor XD

M. äkta texterna



Teruki är så gullig där <3

Miku *-* <3
_________________________________________________________________________

Nyappy~

Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se