Har fixat lite

Som ni ser har jag fixat lite men jag e INTE nöjd + jag hade inte så mycket tid att fixa men den får bara bli tilfällig än så länge.

Så kanske jag fixar en bättre imorn.

Snart har jag tänkt att gå och sova, ska bara ladda klart en till video fast den här gången ett videoinlägg en av mina längsta videos tror jag faktist. :3

__________________________________________________________________________________________

Lite update ; Jag kommer inte ladda upp det nu eftersom att ljudet har stängts av p.g.a någon egoistisk användare på yt vill inte dela med sig av musiken -.-

Vi får se om det blir något vidare senare men nu ska jag sova tror jag ...

Oyasumi~


Kommentarer

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
Bloggpunkten.se